Takis Kouretsidis

Ο Τάκης Κουρετσίδης εργάζεται στην Universal Music Group από το 2007. Ως οικονομικός διευθυντής, ήταν υπεύθυνος για τον Ψηφιακό Τομέα της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας πάνω από μια δεκαετία. Από την αρχή της καριέρας του, συνδύασε το εκπαιδευτικό του υπόβαθρο στην οικονομετρία και την οραματική του σκέψη σε σχέση με τη μουσική κατανάλωση, ώστε να προσφέρει ψηφιακή στρατηγική και καινοτομία. Έχει οριστεί ως Senior Director στην Ανάλυση Δεδομένων, μέσα στο νέο τμήμα «Marketing Labs» που δημιουργήθηκε τον Ιανουάριο του 2018. Με την ομάδα του, παράγει δεδομένα από πολλές πληροφορίες και αναπτύσσει εργαλεία, λύσεις και προβλέψεις από βασικές μετρήσεις για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των μετόχων και συνεπώς να τοποθετήσει θετικά το απίθανο roster των καλλιτεχνών της UMG στο μουσικό ακροατήριο.

E-mail: takis.kouretsidis@umusic.com

Share

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.